RIP - Recycling in Progres - Oficjalne Forum Koalicji RIP

Forum Koalicji RIP

W skład Koalicji wchodzą:
RIP I, RIP II, RIP III, RIP IV


Zasady Forum

I. Spam i Offtopic

    1) Spamowanie w tematach nie przeznaczonych do tego celu jest zabronione. Posty nie na temat będą usuwane!
    2) Osoby notorycznie offtopujące mogą zostać ukarane ostrzeżeniem lub Banem w zależności od przewinienia.
    3) Moderator może dać ostrzeżenie użytkownikowi bez konsultacji z innymi!


II. Kultura wypowiedzi

    1) Od użytkowników wymagane jest używanie poprawnej polszczyzny.
    2) Nie dozwolone jest ubliżać innym userom forum. Tego typu zachowania będą karane ostrzeżeniem a posty usuwane bez podania przyczyny!
    3) Swoje uwagi i zastrzeżenia przedstawiamy tylko w wyznaczonych tematach lub działach w sposób cywilizowany tzn. bez ubliżania innym itp.
    4) Zabrania się wklejania wypowiedzi bez zgody autora! (PW, SKYPE ITP)
    5) Na forum obowiązuje zakaz publikowania MASS wysyłanych w odłamach
    6) Na forum ogólnym obowiązuje zakaz krytykowania Dowódców Odłamów


III. Dział "Fun Zone"

1) Dział „Fun Zone” to przestrzeń na której można dowolnie spamować i offtopować. Moderatorzy nie będą usuwać postów nie na temat. Wyjątkiem są posty lub tematy łamiące któryś z podpunktów paragrafu II Regulaminu Forum.
2) Do bluźnierstw wymienionych w paragrafie II nie zalicza się bezpruderyjnych, śmiesznych, czasem wulgarnych dowcipów czy zdjęć.
3) Z uwagi że grają z nami kobiety oraz osoby niepełnoletnie z szacunku oraz poszanowania prawa zabrania się umieszczania postów o treści wyraźnie pornograficznej.

 

IV. Moderatorzy

    1) Moderator ma prawo do edycji i usuwania postów niezgodnych z regulaminem.
    2) Moderator ma prawo zamknąć temat tylko gdy problem w nim zawarty został zakończony oraz gdy jest on nie aktywny od 48h.
    3) Moderator nie ma prawa otwierać tematu zamkniętego przez innego moderatora chyba że temat został zamknięty bez uzasadnienia.
    4) Moderator wobec którego zakładany jest jakiś temat, nie może moderować tego tematu!
    5) Moderator który jest celem obraźliwych postów nie może karać winnego! Są jeszcze inni Moderatorzy i to oni wymierzą karę
    6) Każdy moderator jest zobowiązany do podania przyczyny usunięcia postu/tematu (z wyjątkiem sytuacji poniżej)
    7) Post w którym nie będzie żadnej wypowiedzi a same ikony emocji może zostać usunięty bez podania przyczyny!
    8) Post nie na temat
    9) Jeśli masz jakieś zastrzeżenia do pracy moderatora złóż zażalenie w dziale SPORY!


V. Dobre imię sojuszu

    1) Osoba która ubliża członkom rady lub moderatorom łamiąc 3 pkt paragrafu II może zostać ukarana Banem na forum.
    3) Osoby które świadomie rozpoczynają kłótnie i spory, wracające do dawno zakończonych waśni i podsycających wszelkie nieporozumienia będą karane blokadą pisania na forum (2 ostrzeżenia).
    4) Userzy są zobowiązani do dbania o dobre imię sojuszu. Wszelkie sytuacje kompromitujące sojusz/odłam mające miejsce na forum będą karane.
    5) Zabrania się publikowania korespondencji, postów lub innych tekstów zawierających informacje tajne lub nie przeznaczone do ogólnego wglądu na temat koalicji [R.I.P]. Posty łamiące ten pkt będą usuwane a ich twórcy będą karani ostrzeżeniem.


VI. Kary

Za złamanie któregoś z pkt regulaminu będą nakładane kary. W kolejności :

    1. ostrzeżenie
    2. 2 ostrzeżenie - blokada pisania na forum ( 7dni)
    3. ban 1 dzień
    3. ban 3 dni
    4. ban 7 dni


Kary będą następowały po sobie nie zależnie od rangi przewinienia czyli jeśli ktoś dostanie ostrzeżenie musi się liczyć że kolejną kara będzie ban jednodniowy itd. , dla tych co nagminnie łamią regulamin wymyślane zostaną bardziej dotkliwe kary , nie wyłączając
usunięcia z forum

Ostrzeżenie po upływie 14 dni znika! Więc masz 14 dni na przemyślenie sprawy, Jeśli jednak uważasz że dostałeś ostrzeżenie niesłusznie napisz do ADMIN PW po wnikliwym zapoznaniu się ze sprawą odpisze!

Jeśli jednak zawrócisz głowę niesłusznie - Admin ma prawo do przedłużenia kary!

Informacja w jaki sposób będą nakładane kary:
Oceną zachowania graczy na forum zajmie się zespół moderatorów (3 osoby) oraz Komisja Etyki - Komisja jako taka nie będzie miała uprawnień moderatora ale na jej wniosek gracze będą karani a wątki łamiące regulamin usuwane. Decyzje wyżej wymienionych są ostateczne i nie podlegają negocjacjom.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fire.pun.pl www.pokoleniemichaela.pun.pl www.pokimovie.pun.pl www.cs-gm.pun.pl www.figurki-lotr.pun.pl